| | ||
Orijentacijski
klub VIHOR |
Dočekali smo Armina Köhlija
Tour d'Armin Od srca spontani pljesak, pokoji stisak ruke grupice od oko petnasestak biciklista (od orijentacista: Pero, Željka i ja) ispred hotela Central, bio je znak dobrodošlice Arminu Köhliju, koji je na biciklu iz Ženeve došao u Zagreb po izvanredno lošim meteorološkim uvjetima: hladnoći, snijegu i kiši. Prešao je put od preko 1000 km za 6 dana. Poduhvat bi bio izazov za bilo kojeg biciklista da ... Tko je Armin Köhli ? Armin Köhli, žurnalist, star 38 godina, invalid bez obje potkoljenice
i aktivni je biciklist! Cilj njegovog posjeta Zagrebu je kampanja kojom se zalaže protiv postavljanja
minsko eksplozivnih naprava. Apelira na vlade zmalja da se maksimalno
angažiraju na uklanjanju mina i minskih polja. U planu je bilo da Armina već na granici u Bregani dočekaju biciklisti i doprate do Zagreba, ali nisu došli jer im je smetala kiša. Također ni ispred hotela Central nije došao nitko od zagrebačkih biciklističkih klubova, odnosno naših biciklističkih asova, a razlog je opet - kiša! Ništa zato, oni pravi su ipak bili tu! Poziv 3.12.2005. na karti "Dolje". Vrijeme prvog starta je 18:00 sati Centar natjecanja je parkiralište kod spomenika na južnom kraju spomen područja "Dotrščina". Zadnji rok za prijave je utorak, 29.11.2005., do 18:00 sati. Kategorije: M21, Ž21, M20 Čet. 17.11.2005. (kg) Prošlo je nekoliko dana od povratka sa najveće gradske orijentacijske trke u svijetu. Čak 3200 natjecatelja okupilo se u prohladno nedjeljno jutro u blizini Markova trga u Veneciji. Broj Hrvata kretao se oko 80, a većina zagrebačkih natjecatelja došla je zajedničkim autobusom u organizaciji Planinarskog saveza Zagreba. Možemo reći da je ovo bio najmasoviji odlazak Hrvata na jedno međunarodno natjecanje u inozemstvo ove godine. Trčalo se u više od 40 kategorija, a Hrvati su imali predstavnike u skoro svim uzrasnim skupinama. U muškoj eliti slavio je Rogenmoser Christian iz Švicarske sa vremenom 60.30 na 10410 metara dugoj stazi. Naš Vedran Bijelić zauzeo je 61. mjesto. Kod djevojaka u eliti je slavila deseterosrtuka svjetska prvakinja švicarka Simone Nigli sa vremenom 53.05 na 8100 metara dugoj stazi. Ivana Gobec zauzela je 22. mjesto. U kategoriji M 21A Damir Gobec zauzeo je 26.mjesto, Dragan Antunović 66., a Adem Alajbegović 80. mjesto. Najbolji Hrvat u toj kategoriji bio je Edi Ocvirk na 18. mjestu. U M21B kategoriji Tomislav Varnica zauzeo je 14. mjesto, Zdenko Horjan 62. , a Tvrtko Pater 93. mjesto. U Ž21A Jasminka Cindrić zauzela je 57. mjesto, a u Ž 21B Olga Brana probila se na izvrsno 12.mjesto. Darinka Lovrec zauzela je 64. mjesto, a Petra Bulić 74. mjesto. Nenad Lovrec u kategoriji M 40 zauzeo je 16. mjesto. U svakoj kategoriji prosječno se nalazilo između 80 i 100 natjecatelja. Od ostalih rezultata Hrvata treba izdvojiti 10. mjesto Matije Razuma (Japetić) u kategoriji M12, 16. mjesto Maria Štambuka u kategoriji M14, 10. mjesto Marije Štambuk u kategoriji Ž12 i 8. mjesto Ive Štambuk u Ž14. Na kraju izdvajamo i najbolji plasman Hrvata 5.mjesto Tene Sakar u kategoriji Ž18. Pomalo naporno putovanje tijekom cijele noći sigurno se isplatilo, a dogodine se nadamo i još većem broju Hrvata na ulicama Venecije. Cjelokupne rezultate pogledajte na stranicama natjecanja. Čet. 17.11.2005.(dg) Nedjelja, 6. 11. 2005. U Labinu bio je Radovan Čepelak (a ostali koji nisu bili sram ih bilo!): Iz Zagreba sam krenuo u 0.30 za Labin sa sklopljenim biciklom. Dolazak u Labin u 5 sati. Složio sam bicikl za 8 min. Odspavao sam do 7 sati. Okupljanje (start i cilj) bili su na trgu u starom gradu. Nakon obavljenih formalnosti čekali smo polazak. Kiša je prestala, a bura koja je počela puhati sušila je mokre i skliske istarske ceste. Start je bio u 10 30 (sa zakašnjenjem od kojih 5 min). Do Raše slijedi obrušavanje. Ja sam vozio vrlo oprezno na mjestima gdje je cesta bila mokra. Kako je vrijeme odmicalo, to su se ceste osušile. Do Targete cesta je bila ravna. Nakon toga uspon od 10 %. Dalje uzbrdica nije bila prevelika, ali smo imali buru praktički u prsa. Slijedi izvanredna vožnja po "glavnoj" cesti do Brovinja. Od Brovinja započinje 5 km uspona cca 265 m visinske razlike sve do Skitače. Prva polovica uspona je bila u redu, na drugoj smo imali smo buru u prsa. U selu Skitača 425 m, bila je okrepna stanica. Nudili su vodu, banane i krafne. Odavde su "cestovnjaci" produžili dolje na Ravne, (kažu vrlo oštri spust), a mi smo krenuli lijevo po vrlo lošem putu u pravcu sjevera, preko 445 m i 468 m u dužini svojih 4 km do zaselka Mikalini (503 m i najviša točka staze). Dalje malo asfalta pa makadamska cesta. Slijedi opet malo asfalta, do odvojka za selo Glušići, a dalje je opet bila staza, u početku s travom a zatim jedan vrlo grubi strmi spust od cca 60 m visinske razlike. Nakon cca 300 m izlaz na asfalt te kroz nekoliko križanja i sela Kranjci dolazak u Labin na cilj. Ručak: kobasice s zeljem i vrlo dobri zapravo odlični ombolo i besplatno pivo! (u količinama po želji). A bilo je još i krofnica. Nakon proglašenja svi su se vrlo brzo razišli. Ja sam shvatio da bi još mogao uhvatiti autobus, u 15 20 pa sam odjurio na autobusnu stanicu. Tu je već bio autobus. Nakon pregovora s vozačima, skinuo sam kotače, ubacio bicikl, kupio kartu te ušao u autobus. Vani je paduckala kiša. Vrijeme je bilo oblačno u početku s jugom, zatim s burom (pogotovo za vrijeme trke) a kiše je (na sreću) bilo prije i poslije trke.
Dužina staze iznosila je za obe kategorije cca 47 km, MTB: ukupna visinska razlika 594 m +/- 20 m. Najniža točka bila je cca 1 m, a najviša 503m, Mjesto starta i cilja: Labin 310 m Cestovnjaci: ukupna visinska razlika 790 m +/- 20 m. Najniža točka bila je cca 1 m, a najviša 425 m, Mjesto starta i cilja: Labin 310 m Kategorije: MTB muški M -19, 20-29, 30-39, 40-49 i 50+ Cestovnjaci muški M -19, 20-29, 30-39, 40-49 i 50+ Jedino je šteta da vrijeme nije bilo ljepše, ne zbog vožnje nego zbog
ugođaja. |
www.vihor.hr
Orijentacijski klub Vihor 10 000 Zagreb Ribnjak 2
Pišite na: vihor@vihor.hr damir.gobec@zg.htnet.hr
Pokude, pohvale, sugestije i upite tehničke prirode šaljite na karlo.gobec@zg.htnet.hr
© Karlo Gobec - All Rights Reserved